yaseminoztr Sakaryadayım bende ve tetikteyiz nöbetle uyuyoruz. Depreme banyoda yakalandım. Oğlumun 40’ı çıktı onu yıkadık sonra 5 yaş kızımı yıkadım ardından ben girdim. Allahtan annemdeydim, anneme bildirim düşünce çoktan kapıya gidip beni beklemiş deprem olunca hemen çıktı bana da çık dedi mecbur havluya sarınıp çıktım. Kapalı komşumun başındaki tülbenti verdiğini hiç unutmayacağım. Kızımla aramızda 1-2 dakika olmasına rağmen merdivende “annem kaldı annem” diye ağlamış evlat işte 🥹 Allah beterinden korusun. Daha yeni 40’ı çıkan bebekle ne yapardım.