Gokturkmom yani benimki de dediğim gibi hevesli bende kucağımda arkadan destekleyerek oturur gibi tutuyorum kısa süreli hoşuna gidiyor ablası altı aylıktı hala destekli oturuyordu yediaya doğru tam oturmuştu emeklemeden de yürümüştü bakalım bu nasıl olucak herşeye çok hevesli gerçekten folik asit bebekleri bunlar ya 😁