Ddd00 Bebeğim 11 günlük sürekli bir hırıltısı var normal mi burnu tıkanık sanki nasıl açabilirim burun açma aparatını kullanmak istemiyorum zarar veririm die korkuyorum 😕
Tazeanneb Ddd00 o aparatı kullanmak için çok erken. Minicikler daha. benim bebeğim de 1 aylık ben de kullanmıyorum. Serum fizyolojik sık sadece hapşırarak da atıyor. Doktorumuz da çekmememi söyledi bu arada
Kmeio Ddd00 merhaba canım geçmiş olsun öncelikle ben bebeğimin burnuna anne sütü damlanarak geçirdim hala da öyle yapıyorum sende bir dene 1 damla yeterli her emzirmede 1 er damla sık burnuna rahatlıyor
Melike_koc [bilinmeyen] cnm peteklerin üzerine su dolu kaplar koy hatta bunun için milyoncularda kapları satılıyor
polisanne Benimde 40 gunluk bebisim var her sabah tikali uyaniyor burnu. Doktorumuz burun delikleri kucuk oldugu icin hemen tikanir ya da ev surekli havasiz ve kuruysa olur normal dedi. Ben aspiratirle cekiyorum calla acayip rahatliyor. Yoksa ne emiyor dogru duzgun be de uyuyor kiyamam.
Ddd00 Evet odadaki havadan da oluyor ketılın kapağını açıp 5 dk odayı nemlendiriyorum buda dengeliyor