Kızlar utanarak soruyorum ama korkmaya başladım. Özel bölgeye yakın iç bacak kısmında yani iç çamaşırınin kenar kısmına denk gelen yerde geçenlerde bir şişlik oldu ama boylamasına uzun şekilde sivilcemi diye sıkmaya çalıştım içinden sadece su akiyor çok acıyor kendi kendine geçti şuan yine oldu aynı şekilde boylamasına uzun hiç dokunulmuyor çok acıyor yuruyemiyorum bile başına böyle birşey gelen varmı ? Varsa nedir bu önemlimi doktora gitmek gerekir mi ? Gerekirse hangi bölüm bakar?
Teşekkür ederim şimdiden ❤️