yagizsmom Doktorum normal dedi.
Doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak veya düzensiz olmayi normal karşılıyorum. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabilir. Demişti yani 2 yıla kadar normal karşılıyordu bende 18. Ayda anca oldum tabi hala düzene girmedi. Doğumdan önce de düzensizdi şimdi daha da düzensiz oldu.