hamcokelek33 şimdi öncelikle akşam üstü süt daha az olur evet bu doğru ama bu çocuğuna yetmeyecek azlık değildir. Aksine sütün formu değişip yoğunlaştığı içindir bu. Akşam saatlerindeki süt uyku hormonu ve yağ oranı yüksek süttür. Siz bunun yerine mama verirseniz çocuğunuz ö öğünün nimetinden mahrum kalır bunu göze alın. Çocuğunuzun aç olduğunu neye dayanarak anladınız bir de? Evet mama elbette öcü değil bende kabul etse ara ara verip kendimi rahatlatmak istiyorum ama benim sebebim farklı. Eğer gerçekten sütünüz az ve gerekli ise zaten doktor der verin diye. Powerpump için akşam değilde öğle saatleri daha uygun diyor emzirme danışmanları. Hem bundan hariç protein ağırlıklı beslenme bol su ve vitamin takviyesi ile sütünüz hem artar hem daha besleyici olur. Varken sütünüz bir öğün bile mahrum bırakmayın bebişi. İnanın bir öğün mama asla bir öğünle kalmaz siz arttırayım derken sütünüzün yerini mama almasın dikkat edin çünkü inanın iş oraya gidiyor bir süre sonra. Hiç bir pompa bebeğinizin emişi kadar size faydalı olmayacak unutmayın;)