TwinsMom__ benim bir kaç taktiğim var aslında senin benim mantığını öğrettim baya emzikleri emzik askisiyla üstlerine astım bu senin emziğin bu onun emziği diye üstüne basa basa söyledim her kavga çıktığında emzikleri aldım kavga edemezsiniz ikinizinde emziği var dedim, oyuncak için kavga çıkmasın diye 2 tane alıyorum yine çıkıyor ama hayır 1 tanesi kardeşinin diye ısrarla söylüyorum kavga devam ediyorsa kavga ettikleri şeyi aglasalar da kaldırıyorum isteseler de vermiyorum bu şekilde kavga etmenize izin veremem diyorum oyunları bu süreçte ben kurup yonettim biri diğerinin elinden bir şey aldığı anda hayır su an onunla o oynuyor sen başka bir şey seç diye engel oldum ağlarsa başka seçenek sundum ama izin vermedim uzgunum canım izin veremem sırayla oynayabilirsiniz diye diye yumusattim oğlum çok daha baskın kızım alıştı bı tanesi ben diye geri alıyor 2 tane verdigim şeyi bir de sürekli mesela 2 dilim elma verip al birini kardeşine götürelim diye paylaştırdım kendilerinin vermesini sağladım gibi şeyler yaptım sabırlı olun kızmayın 1-2 aya baya yumusayacak hala kavga çıkıyor ama mudehale ettiğimde ikisi de sakinliyor