Kızlar ölüm her an kapımızda garantisi yok siz hiç vasiyet bıraktınız mı özellikle de bugün deprem olunca aklıma geldi ölürsem kızımdan ayrı kalırım her gün en azından hafta da bir kaç gün sesini duyarım belki mezardan duymak isterim yani bu aralar biraz farklı bir ruh hali içerisindeyim