Merhaba kızlar ,
25 aylık oğluma tuvalet eğitimi veriyorum . Bugün 5 gün bitti , 2. Günden itibaren çiş geldi demeye başladı ve kaçırmalar bitti . Dışarı çıkınca da söylüyor çişini herhangi bir problem yaşamadık çok çabuk adapte oldu . Fakat 3 gece bez bağladım 4. Gece yani dün bez bağlamadım . Uyuduktan 2 saat sonra kaldırdım tuvalete götürdüm , sonra 3 buçuk saat sonra ve yine 3 saat sonrası götürdüm işe yaradı çişini yaptı ve sızdırma olmadı ilk gece harikaydı bizim için . Bu akşam da yine uyuduktan 2 saat sonra kaldırdım . Saat aralıklarını aynı şekilde takip edeceğim fakat tamamen kaldırmaları ne zaman sonlandırmalıyım ? Önerisi tavsiyesi olan var mı?