Bebisim1234 3.5 yaşındaki oğlum neyden kokrmuş bilmiyorum arkasından adını seslenince bile korkup kulagını kapatıyor. Bişeylerde stres falan oluncada öyle kılak kapıyor. Nasıl geçer nasıl çözdünuz başına gelen varmı
alpo1309 Bebisim1234 Geçicidir bence biraz toplamaya dikkat etmeye çalışın yada oyunlaştirin yüksek ses alçak ses farkını anlasın umarım kısa zamanda çözülür
alpo1309 Üstüne gitmeyin bence uzun sürerse de bir doktora gösterin bi dönem oğlum çok yapıyordu 18 ay civarında Allah korusun otizm mi acaba diye bile düşündüm sonra doktora gittik meğersem kulağına su kaçmış o da enfeksiyona sebep olmuş