cemga Ben kızımda aşırı adet sancısı çekmiştim adet olacağım gün elimde test var deneyim bir dedim kıpkırmızı çizgileri gördüm. Bu arada bizde 2.ci çocuğu istiyoruz naip olursa adetim 2 gün gecikti ama erken gebelik testinde negatif çıktı ara ara giren aşırı bel ağrım var çözemedim bu durumu ya yaşayan bilen varsa cevaplarsa sevinirim.