Merhaba herkese iyi geceler. Kızım 6.5 aylık doğduğu günden beri hiç uyku düzeni yok aslında var şöyle gece 12-1 bazı huysuz olduğu günler 2-3 bile olduğu oldu yani 5-6 dan sonra uyutmuyorum etmiyorum ama yinede 9-10 gibi uyumuyor aylardır bi düzen kuramadım sabah erken kaldırınca 1 saat sonra uyuyor 3 saat uykuyu iyice alıyor me yaptıysam olmadı çok vicdan yapıyorum kötü bir anne miyim diye öğlen 10-11 arası kalkıyor. Böyle etrafımda ki herkes 8-9 arası çocuklarını uyutuyorlar ben kendimi kötü hissediyorum aranızda böyle benim çocuğum gibi çocuğu olan var mı