rumix Sezeryan doğum yapalı 2,5ay oldu ancak hala belimde epidural yapılan yerin ağrısı geçmedi. Temelli olarak geçer mi yada hep devam mı edecek bilen var mı?
miranbaby06 rumix 2 buçuk yıl oldu arada bi ağrı girer ama Sabit kalınca birden hareket edince çok ağrıyor yüz üstü uyuyunca çok ağrır sırt üstü uyuyuncada çok ağrır yani anlıyacagın gitmiyor 🤣🤣🤣
user92642835096 rumix neredeyse 5 ay olacak hala sanki iğne yapılan yer açıyor bazen. Yüzüstü yatamıyorum belim ağrıyor öyle yatınca 🥲🥹
babyygirll rumix canım benim belimde çok agriyodu ama sebebi epidural değil yanlış uyuma pozisyonummuş sürekli aynı yerde iki büklüm yatıyorum bebek sürekli uyanınca insan halsiz düşüyo gece nasıl yattığını farketmiyo yatma seklinle alakalı olabilirmi
rumix Cansu-95 herkes epiduralin doğumda kolaylığından bahsetmişti ama sonrasında olacak olan ağrıdan haberim yoktu.😔
bsraavc @“babyygirll” yatma şekli kesinlikle etkiliyor, bebek yanımda uyuduğunda bel ağrısıyla uyanıyorum sabahları @“rumix” magnezyum almak iyi geliyor bir de pilates çok etkili oldu bende
ikibebeliannemm rumix benim henuz 9 gün oldu igne olan yerde degilde kalçalarımda hem uyuşukluk oturuncada agri var sizde de olmuş muydu kalca agrisi
tralicem rumix Bennn🥴8Ay oldu Doğum yapalı. Doktora gittim fizik tedavi önerdi gittim geçmedi.Ben yatamıyorum bende fıtık ve skolyoz var.Yan yatıyorum bacak arama yastık göbek altıma da yastık koyuyorum belirli saat rahat uyurum sonra yine ağrım başlar.Sıcak su torbası çokk rahatlatıyor tavsiye ederim.Bugünde doktora gidicem belki vitaminsizlikten de ağrılarım geçmiyor olabilir ama benim hep ağrım var her sabah ağrıya kalkarım boktan birşeymiş
_Hera rumix 5 ay oldu sanki her gece yatakta değilde taşların üstünde yatıyorum sabah kimildyamiyorum canım çok yanıyor resmen tutuluyor nasıl geçecek yada geçecek mi ? Bilmiyorum