eylulasm 50 gün önce normal doğum yaptım ama hala bikaç damlada olsa hala kanamam var bunu yaşayan var mı
eylulbebesi_ eylulasm benim tam 58 gün sürmüştü çocuk 2 aylıkken kanamam tamamen kesildi leke leke sürekli pedimde leke vardı kontrollere gittiğimde hiç bir problem yoktu doktorum normal demişti
eylulasm babymamma 20.günde gittiğimde bana met.iler diye bi ilaç verdi onu 2 gün kullandım kanamam biraz hafifledi ama bacaklarımın ağrısından yürüyemeyecek gibi oldum ilacı bıraktım
Eda0102 Evet doktorum 50 güne kadar surebilir demişti 45 günlükken kontrole gitmiştim yoğun bir kanama değilse endişe etmeyin
minikmucizemm19 Benım 53 gun surmustu korkup doktora gıttım kontrol edildi emzırıyorsan bu normal eger kı 2 hafta daha devam ederse gel demıstı o hafta bıttı