Ceren2802 ben de sezaryenle yaptım. Hastanede çok az geldi ama hemşireler bebeğin emmesi için ellerinden geleni yaptılar. Pompa hastanede yanımda olsaydı dahada hızlı artardı. Pompayı kesinlikle kullanın. Damla damla geliyordu sütüm ilk sağmalarda. Bebeğim hiç emmiyordu hep uyuyordu. Sağdıkça arttı. Anne çayı var aktarlarda karışım yapıyorlar onlardan içtim, hurma, helva, komposto, bol dinlenme uyku ve kafaya takmamak