ezgsrc simayiasi benimki 4 aylık doğduğu günden beri uykusu geldiğini anladığım an beşiğine bırakıp çıkıyorum odadan biraz mırıldanıyor huysuzlanıyor ama 5-10 dakika sonra uyumuş oluyor
rumeysamine simayiasi ilk 5 ay beşiginde kendi kendıne pış pış sesiyle uyurdu sonra ayakta sallanarak uyumaya başladı
fatmakstk simayiasi gündüzleri elektrikli ana kucağında sallanarak uyuyor geceleri ise yatağına koyuyorum ve direk emzik ile uyuya kalıyor
hazallas Uyku arkadaşı verdim iki aylıkken sevdikten sonra beşiğine bıraktım hep oda öyle sarılarak uyudu şuan 18 aylık hala aynı 🥹
saregndgdu Ortaya karışık 2 ay enerek uyudu sonra 5. Aya kadar ayakta salladım şimdi ya emerek ya da kolumda sallama ile uyuyor
smileylaylom Yanına yatınca uyuyor, eşimin kucağında uyuyor ya da beşine koyup emzik, uyku arkadaşı veriyorum uykusu çoksa hemen değilse biraz oynuyor kaşlarının ortasını seviyorum kafasını filan uyuyor
tahin simayiasi normalde emerek uyurdu ve ben çok memnundum rahattı. 6 ay oldu karmaşa içindeyiz beşikte sallama ninni bazen veya kucakta emerken sallama oldu. Ayağa yanıma alıştırmamak için direniyorum ama zorlanıyorum.
gizmozan 8,5 aylık bebeğim davlumbaz sesi ve ayakta kucağımda sallanarak uyuyor. Uyuduğu süre boyunca da beyaz gürültü açık gece gündüz😰
kubra11111212 7 aylık pilates topunda zıplayarak uyutuyorum maalesef nasıl normal şekilde uyuyacak bilmiyorum
afrasena simayiasi Bebişim 9 aylık kolumda sallamaya alıştırmak en büyük hatam oldu şu an kolum kopuyor .. Ama yeni bir çözüm bulduk yatak şekline gelebilen salıncak aldık onda sallanırken uyuyor çok şükür .. Yinede kucak istiyor çok zor