Sum87 Kızlar 9 aylık oğlum Bu sabah yataktan düştü yanıma almıştım emzirmek için sonra uyumadı bende yanında yatıyordum yastıkta koydum halbuki ama bir an da düştü . Sırt üstü ödüm patladı ne yapıcağımı şaşırdım hemen acile götürdük film vs çekmedi muayne etti gözetim altında tutun dedi . Birşey olmaz demi kendimi çok suçlu hissediyorum 😞😞
Deletedmom123 Sum87 Doktorun söylediğini yapın. Kusma , göz kayması felan olursa tekrar gidersiniz acile . Benim kızım da babasının yanında düşmüştü yataktan. Dikkat etmek lazım , artık tutunarak kalkıyordur .
Senaktas Sum87 bu durumu sanırım 4-5 kere yaşadım. Yüreğim ağzıma geldi her seferinde. Bebeğim yanımda yatıyor benim hep. Ne kadar önlem alsamda kendini bilerek atmaya başladı. Yere falanda yastık koyun öyle durumlarda. Kusma donukluk gözlerde kayma falan yoksa bir şeyi yoktur muhtemelen. Geçmiş olsun.