Canım 65 günlük bebeğim yoğun olarak 10 gündür bu durumu yaşıyoruz inanılmaz sorun olmaya başladı artık her emmesinde 2-3 dk emiyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor. Meğer gaz sıkışması oluyormuş. Geğirtmeye çalışıyorum geğiriyor.birde çok tazyikli geliyor bebekte aşırı kuvvetli emiyor hava yutuyor gaz oluyor aniden. Sonra diğer memeye alıyorum yine aynı sorun oluyor bebek doğru düzgün ememiyor krize giriyor. Düşündüm napsam diye Sonra kafasını yükselttim yatırdım yatağa poposusunu açtım komple bezi çıkartım temizledim bi güzel karnını örttüm üşütmesin diye bekledim öylece bir tuvaletini yaptı bir yaptı bir gaz çıktı bebek bir rahatladı bir rahatladı. Ayaklarını oynattığını için ileri geri poposuda açık, alt değişim örtüsünü pipsine hafif kapattım yani bol bıraktım 10 dk içinde ne varsa boşalttı. Güzelce temizleyip tekrar emzirdim. Size tavsiyem 2-3 dk emzirin mideye bağırsaga o süt baskı yapsın. Ondan sonra popoyu temizleyin açın bekleyin ama üşütmesin rahatlasın bebek biraz o esnada yüzüne bakarak yavaşça konuşun. Saçınızı topuz yapın tepenize kafanıza baksın. Birtek siyah ve beyaz renk gördükleri için dikkatini çekecektir.