pembikmom hee anladım ondan uyuyorsun öğleye kadar oh😀 bence uyu havalardan kaynaklı böyle oluyor olabilir ilerleyen zamanlar da erken kalkmaya başlarsın okulda açılacak hem. Onun haricinde bir işin varsa örneğin çamaşır bittiği gibi hemen kalk as kurudugunda hemen topla katla yerleştir yemek yiyince hemen toparla yani ertelemeden yaparsan bir daha üşenmezsin bende o an yaptım yaptım sonra kalıyor mesela orda çamaşır bekliyor katlanacak bakalım keyfim ne zaman gelecek 😀