Kızlar iyi akşamlar 4 aylık bir bebeğim var. Doğduğu günden beri sürekli emmeyle ilgili problemlerimiz oldu sütüm çok tazyikli geliyordu tıkanıyordu ememiyordu. Ayakta yatarak farklı pozisyonlarla emzirmeye çalıştım hep ama artık o da ben de çok yorulduk biberon verdim mecburen ağlaya ağlaya. Uykuluyken emiyordu sonra gündüz hiç emmemeye başladı geceleri emiyordu sonra geceyi de bıraktı bu aralar. Sağarak veriyorum sütümü mama kullanmıyorum. Bu zamana kadar her yoku denedim danışmadığım yer emzirme danışmanı kalmadı desem yeridir yok olmayınca olmuyor. Ama memeye dönsün az da olsun emsin çok istiyorum bu konuda deneylimli annelerimiz var mı acaba ya da aynı durumu yaşayanlar