Kızlar oğlum mayıs ayında ağır boğaz enfeksiyonu geçirdi ateşlerde yandı antibiyotik verdim kustu kullanamadı hastaneye yatırdık damarı bulunamadı patladı sürekli iyi kötü bir şekilde atlattık daha sonrasında kasığında şişlik farkettim lenf bezi şişmesi olmuş enfeksiyondan sonra normalmiş ama hala geçmedi elime değiyor zayıf bebek dışardanda farkediliyor fasulye kadar birşey çok korkuyorum randevu alacağım eşimin işleri düzelsin başına gelen var mı geçer mi lütfen cevap verin