Deletedmom123 ozgurm İçeriği iyi değil araştırın bir isterseniz . https://www.instagram.com/p/B2GZWI2jUQI/?igshid=ouims95ccbka
Ygtek ozgurm ben kullanıyorum çok memnunum. Oğlumun yüzüne hiçbir ıslak mendil süremiyordum hemen kızartıyordu ama molfixte yaşamadık bu sorunu.
ozgurm Tuz içeriyor iyi değil diye duydum annemde almış bulunmuş bi araştırayn dedim ama genelde iyi yorumlar yapılıyor
Batininannesi Ben doğduğunda yenidoğanını kullanıyordum şuan hassas ciltleri kullanıyorum çok memnunum canım
Ofiser ozgurm Başka çeşidi var mı bilmiyorum ama benim aldığım pudra kokulu mu neydi öyle bişey çok berbbat kokuyordu keşke kokusuz olsaydı onun dışında güzel mendil👍🏾