Kızlar 10 gün sonra bebeğim 2 yasında olucak. Neredeyse 18. aydan beri sürekli vurma davranısı var ilk başta konusamıyor ifade edemiyor diye çok üstüne gitmedim ama artık psikolojim bozuldu. Her gün abartmıyorum 100 defa aynı konusmaları yapıyorum 5 aydır. Annecim hayır bu çok kötü bir davranıs hic güzel değil canım acıyor hayır kmseye vuramayız vsvs bazen tepkisiz bekliyorum onun suratıma vurmalarının bitmesini. sadece ben değil babaya vuruyor komşu abilere ablalara parkta hiç tanımadıgı bir çocuga kosarak gidip vuruyor yani bir sebebi ve manası yok. Güzel bir etkinlik yapiyoruz oyun oynuyoruz her şey yolunda gülüyoruz eğleniyoruz geliyor bana çat diye vuruyor. Psikolog ile görüştüm 1 seans götürebildim malum seans başı 5.000₺ ve her hafta görmem gerekiyor dedi maalesef devamı gelmedi. Nasıl bir yol izleyeyim acil yardım yıprandım yeterince. Vurdugunda her yolu denedim güzelce uyardım açıklama yaptım tepkisiz kaldım aşırı tepki de verdim onun yanından gittim, ona karşılık poposuna da vurdum yani her yol diyim size. Ama yokyok çocuk vazgeçmiyor ve dışarı çıkmak istemiyorum başka annelere ne açıklama yaparım çocuklarına vurursa diye. (evde şiddet vs hiçbir sey asla yok bu arada tek çocuk)