Öncelikle paylaşımımın SİYASİ bir içerik olmadığını dile getirerek konuya girmek istiyorum.
Yıllar geçtikçe her alanda ileri gitmemiz gerekirken biz neden hep sınıfta kalıyoruz ?
Cennet gibi bir ülke topraklarında bize resmen cehennemi yaşatıyorlar …
Deprem bu ülkenin bu toprakların gerçeği. Çok genç yapılı bir arazimiz var ve sürekli depreme açığız bu konuda. Neden hiçbir şekilde önlem alınmıyor ? Hadi diyelim istanbulun her yeri beton bina peki diğer iller bölgeler ?
Her ay yeni bir arazinin uzerine bir bina dikiliyor ve bu binalar yapılırken asla ama asla deprem konusu düşünülmeden hemen cepler doldurulmaya başlanıyor.
Sürekli kaygı dolu bir gelecek için yaşıyoruz. Deprem oluyor yüreğimiz ağzımızda geziyoruz çünkü oturdugumuz binaya bile guvenemiyoruz.
Adamlar binlerce insanın canına mâl oldular 6 şubatta hala daha dışarda şarlatan gibi geziyorlar.
Ya bu ülkede hic mi adalet yok ya ?
At bakalım birmaç tanesi içeri müebbeti ver bakayım bir daha cesaret ederler mi insanların hayatlarini ucuz görmeye. Ama yok ülkede her konuda oldugu gibi adalet konusundada her gecen gün geri gidiyoruz.
Yoruldum ya cidden yoruldum. Ben kendimi bildim bileli böyle bir sistemin içinde harap oldum şimdi çocugum çocuklarımız heba oluyorlar… onlara verebilceğimiz umut dolu bir gelecek yok…