Selin09 Merhaba hanımlar 6aylik bi bebişim var 40ım çıktıktan sonra 3aylik korunma iğnesi vurdurmaya basladim 2 ay önce 2.çiyi vurdurdum. Benim gibi korunma iğnesi vurduran varmı bide korunma iğnesi vurdurup zayıflama çayı kullanan varmı?
Anneperi Selin09 adet hiç olmadım oysa 40ım çıkınca hemen oldum iğnelerden sonra hiç olmadım sinir kilo yaptı bana en son oğlum 6 aylıkken vurulmuştum şu an 9,5 aylık iğneyi bıraktıktan sora adetim hemen düzene girdi
Ayse_aydeniz @Selin09 bende en son 5 aylıkken vuruldum şuan 7 buçuk aylık hâla adet olmadım aşırı iştahım arttı hamileyken bile bu kilomu görmemiştim
Ayse_aydeniz @Selin09 bıraktım ama ne zaman normale dönerim bilmiyorum 3 sene adet olmayanı bile duydum🙊