Kızlar 30günü dolduktan sonra kabızlığı başladı ciddi anlamda yapamıyo ve katı uyararak yaptırıyoruz makat darlığı var zannediyorduk makatında sorun yokmuş tekrar randevu aldım doktora ama önerisi çözümü olan var mı anne sütü alıyor kaka yapamadığında hırçın olduğunda mama veriyorum onun dışında anne sütü alıyo zeytinyağı veriyorum ve damlalar kullanıyorum