sazii1 Off benim kızım da 3.5 aylık ve yaklaşık 2 aydır emme sorunu var. İlk ay çok güzeldi, sonra ben 43. gün regl oldum bok var gibi. Sonra sütüm azalmaya başladı. Onunla ilgili olduğunu düşünüyorum. Çok verimsiz emmeye başladı, memede huzursuzlandı vs. En son kilo alımı da etkilendi, 3 ay kontrolünde sadece 300 gr almıştı. Günde 2 kez mama desteğine başlattı doktor, 2 haftadır öyle gidiyoruz ama gittikçe memeden uzaklaştığını hissediyorum. Memeyi sadece emzik gibi kullanıyor, beslenme için değil. Gece emiyor en azından diyordum, 2 gecedir gece de aynı:/ Emmedikçe sütüm azalıyor, azaldıkça emmiyor, kısır döngüye girdim. Benimki de 2910gr doğdu, şu an 5250gr.