metemom_ Kimi bebek erkende geçebilir tabi deneyebilirsiniz bunu. Benim kızım teke düştüğünden beri mesela sabah 8 de kalktı diyelim 12.30 gibi yatıyor 1,5 saate yakın uyuyor. Akşamda 21.00 gibi uykusu geliyor. Bu geçiş sürecinde ilk 2-3 gün zorlanmalar, dayanamamalar olabiliyor buda çok normal alışma evresi neticede. Tek uyku yaptığı günler geceniz sıkıntılı geçerse eğer bilinki daha zamanı var ve tek uyku yetmiyor demektir. Bunlara göre deneyin görün ölçün