Adetime 4 gün var. Bu sabah erken gebelik testi yaptım 3 dk sonra silik bir çizgi çıktı. Sonra akşam tekrar test yaptım onda da hemen ikinci çizgi çıktı silik bir şekilde. Acaba yanılma payı var mıdır? Görsel eklemek istiyorum ama nasıl ekleyeceğim bilmiyorum.