Merhaba güzel anneler . 2.sezeryan doğumum lohusalıkta kanamam 40 günden fazla sürmüştü. Doğumdan beri 4 ay oldu adet görmedim. Nisan da doğum yapmıştım.. ilk doğumumda kırkım çıktıktan hemen sonra adetim düzelmişti. Şimdi eşim prez korunuyor ve hep kontrol eder sıkıntı asla yoktu diyor . Kasık ağrım var ve beyaz renkli koyu akıntım oluyor .Test yapsam mı korkuyorum yoksa olurum diye beklesem mi . Bu arada aktif olarak emziriyorum sık sık. Yani merakım benim gibi adeti her zaman düzenli olup doğum sonrası uzun süre adet görmemek normal mi