Ilkannelik net tavır önemli
Annemlerin yanına geldim bir aydır amcamın karısının bir oğlu var nefret kin intikam dolu bir çocuk, oğlum onunla oynamaya başladı hırçın vuran atan kıran küfür söyleyen bir çocuğa dönüştü, hemen yengeme oğlum oğlunla oynamayacak size gelirse içeri almayacaksın hiç güzel bir şey öğretmiyor dedim, evet güzel şeyler öğretmiyor dedi gülüyor. Oğluma geldim 5 yaşında bak oğlum abinle adı ali olsun
Onu görünce konuşabilirsin
Selam verebilirsin onu sevebilirsin
Onu aynı takımda oynamak yok artık birbirinize iyi örnek olamıyorsunuz dedim.
Bu gün aliyi bahçede gördü oğlum napıyonn abi dedi 9 yaşında
Annem diyorki biz onu sevmiyoruz, burda istemiyorum (babamın evi altlı üstü oturuyorlar) defol yanımdan. Bir benim yaklaşıma bak birde onların aile ile iç içe olmak kadar illet bir durum yok
Tavrımı koydum küstüler burun kıvırıyorlar ama oğlumdan önemli değil
Edepli ahlakı çocuklar lazım bize geleceği böyle insaa etmemiz lazım