İstanbulda depremi hissetmedim ama dışarıda herkes varken ben eve geldim çocuklar acıktı diye eşime de sordum çık dedi. Kızım uyudu sonra küçük kızımı beşiğe yatırdım büyük kızım kalktı anne nolur aşağı inelim dedi uyku arasında bende korkma bir şey yok geçti artık dedim. Herkesin söyleminden hareketlerinden etkilendi sanırım. Depremin ne olduğunu biliyor,bilmese daha mı iyiydi acaba kızlar