Smr29 Böyle olması normal mi iki defa dır böyle oldu, her sinek ısırığı böyle olmuyor arada oluyor belki başka bişey ısırmışta olabilir bilmiyorm, kızarık olan kısmı çok sert olmuş
minikmisimben Smr29 doktora götürün lütfen alerji olmuş büyük ihtimalle kızımında öyle olmuştu sizinki gibi göründü sonra böyle oldu daha sonra yayıldı onlar çok tuhaflaştı doktor ağır alerji geçiriyor dedi şurup iğne falan yazdı ama tek şurubu kullandık 2 günde rahatladı
reyhanhsvci Smr29 benim oğlumu da sinek ısırdı sanırım tam anlayamadım iz de yoktu ama kolu aynen böyle şişti. İki kolu arasında bariz fark vardı. İki güne şişliği indi çok şükğr. Ağrı acı da yoktu sanırım elliyorduk bişey demiyordu. Dokundurtmasaydı doktora götürecektim
Mircet Smr29 alerji şurubu veriyorum anestol- fucicort karıştırıp sürüyoruz malesef benim kiziminda böyle oluyor.Ilk kez ısırdığında öyle çok korkmuştuk ki çok kötü şişmisti şimdi biliyorum farkettigim an şurup başlıyorum
TalentedMom Smr29 ısırk alerjik de olabilir Benim de böyle olmuştu şişmişti çok kötü böcek falan da olabilir
Smr29 Bugün anlında ve kolunda da sinek ısırmış gibi sivilce çıkmıştı kolundaki biraz şişmiş ama bacağındaki gibi değl
Smr29 Mircet aynn doktora gittik sinek ısırığı dedi sıcaktanda alarjı yapmış dedi deloday diye bi şurup ve stilex krem verdi
Smr29 dogadan01 kremi sabah akşam. Şurubu ise gece yatmadan önce sadece verin demiş. Sivilceler geçtiği zamn bırakılması lazm ilaçların