arzumkartall Hayır geçmez, bebeğiniz gazlıysa ne yaparsanız yapın gazlıdır, değilse de ne yerseniz yiyin sıkıntı olmaz. Doğumdan itibaren nohut da, kuru fasülye de her şeyi yedim, dondurma dahil soğuk şeyler yedim içtim, kızlarım gazlı bebekler olmadığından hiç sorun olmadı. Zaten sizin soğuk tükettiğiniz şey olduğu gibi çocuğa gitmiyor ki. Sütün kendine göre bir sıcaklığı var, soğuk tüketince süt soğuk akmıyor sonuçta, sıcak tüketince çocuğun ağzı yanmadığı gibi.