balkizimcicekkiz Sizi anlıyorum bazen ben de öyle yapıyorum ama çocuk onlar bu yaşlarında bazı şeyleri yapmalarına izin vermeliyiz kendilerine ve başkasına zarar vermediği sürece biz hayır dedik özgüvenleri kırılıyor ve daha çekingen kırılgan oluyorlar bence bu kadar kırılgan,içe kapanık,sessiz çocuklar bu dönem için yetiştirmemeliyiz.Benim de kızım var sesi yüksek çıksın özgüveni olsun istiyorum,kızım bir buçuk yaşında bu kadar küçük olmasına rağmen herşeyine karışmama kızıyor kendi alanı olsun istiyor.