Selamlar,kızım 32 aylık ve tuvalet eğitimine başladık 4. gündeyiz sabah kuru kalkıyor ama minik klozetine oturtamamaya başladım,çişini tutuyor,kakasını da bir kere farkedip yaptırabildim onun dışında çiş gelince söylüyor bi iki damla da kaçırıyor ama oturttuğum zaman asla yapmıyor,idrar yolunda bi enfeksiyon oluşacak korkusuyla fazla çiş demeye başladım ve bi tık da zorluyorum galiba uzun oturması için çünkü oturduğu an bir saniye sadece hemen kalkmak istiyor,eşim tekrar beze geç demek hazır değil filan diyor ama çocuk alıştı artık bir kere bez bağladım aynı şekilde çişini tutmaya devam etti,nasıl üstesinden geleceğimi bilmiyorum aşşırı stres yaptım ve başaramıyorum anneliği cümleleri beynimi kemiriyor,çok yoruldum her şeyi tek başıma üstlenmekten…..