derin0_ ben de edremitteyim 1 saat elim kolum tutmadı Allah’tan eşim evdeydi.dün sadece 1 saat evdeydi ve o zaman oldu.kac gündür sürekli içimde deprem olacak hissi vardı saçmalama diyordum kendi kendime dün olunca daha çok korktum 12ye kadar disardaydim ama bebeğim var hava soğudu mecbur girdim .inşallah tekrari yaşanmaz