Gamzelikiz_34 İstanbul’da olan arkadaşlar hissedildi mi Bir sarsıntı geçirdik duyurulara göre 5. olmuş Rabbim kötülüklerden korusun bizleri
Birdunyabircennetannesiii Gamzelikiz_34 Baya hissedildi yani İstanbulda bile böyle hissedildiyse Balıkesiri düşünemiyorum
Gamzelikiz_34 Balteknem elim ayağım dolaştı benim de ya korktum ki nasıl ya Allah’ım ya bir de çocuk emziriyordum🥺🥺🥺
Balteknem Gamzelikiz_34 herseyı bıraktım çıktım devamı gelır dıye öyle bır ses vardı mkı depremle gelem çok kötü
Balteknem Gamzelikiz_34 bugün memlekete gıdıcektım esımden dolayı haftaya kaldı kaderde varmış demekkı yaşamak şuan çok saskınım
guneskizi_ Gamzelikiz_34 içeri girmeye korkuyorum ben eşimle kızımla dışarı attık kendimizi korktuk baya hala Balıkesir’de sarsıntılar oluyo sürekli bildirim geliyor bana