Minnak_mavis tam tamına 15 günlükken başladı 6.5 aylıkken bitti gaz sancıısı koliktik biz ne damlalar ne ilaçlar kullandım daha kötü yaptı hiçbiri işe yaramıyor aksine bebeğe daha zararlı papatya çayından birkaç kaşık içirebilirsiniz haricinde her akşam ılık suyla duş ama her akşam ve sürekli yağ ile masaj youtubeden bakım güzel işe yarar gaz videoları var. Maalesef gazlı bebek çok zor ve hiçbir çaresi yok zamanla kendi öğrenince geçiyor. Kolik bebek daha zor. Ben birkç saatlik uykuyla günlerimi geçirdiğimi bilirim. Boşuna probiyotik gaz damlası para vermeyin derim.