Momofpearl Hanımlar merhaba kızım 15 aylık ama sadece 4 dişi var daha küçük bebeklerin 8-9 dişi olduğunu gördüm kıyaslama için söylemiyorum merak ediyorum bu kadar yavaş ağırdan çıkarması normal mi?
Mrskoc Momofpearl tamamen genetik ve yapısal bir durum oğlum ilk dişini 13 aylıkken cıkarmıştı dişsiz yürüyordu 😅