birmommy duyguluinsan bence hiç gerek yok ekstra cihaza aparatı tencere içine koyunca da oluyor gayet
organikirmik duyguluinsan aldım boşa yer, herhangi bi pratikliği yok. Ha tek yararı genelde blender için ayrı bulaşık çıkarmamak olur ama doktorlar blender önermiyor zaten 1-2 kere anca kullandım
minikoalaannesi duyguluinsan bunun yerine direkt aparati alsaniz cok daha zahmetsiz ve ucuz olur bence zaten purs yedirip durmayacaksiniz en fazla tadimda kullanirsiniz o da f/p olmuyor
bakkalemzigi duyguluinsan bence hiç gerek yok başlarda Çelik süzgecim vardı onla buharda pişirirdim aparatı da var ona bakın isterseniz . Uzun süre buharda pişirmeyeceksiniz sonra tencere yemeklerine geçecekseniz alırsanız boşa yer kaplar yine siz bilirsiniz
ayseeew duyguluinsan aparat bile ilk tadımlarda işe yarıyo sonra yavaş yavaş kullanmamaya başlıyorsun 😂
TospikEmirr duyguluinsan aparatı tek almanız bile yeterli bence yinede siz bilirsiniz tabi . Biraz gereksiz bence