Kızlar tam 2 yaşında oğlum var şu sıralar o kadar zorluyor ki beni, zaten aşırı hareketli hiç yerinde durmayan bir çocuk ama son zamanlarda iyice çığırından çıktı. Ne kahvaltı ne de akşam yemeği asla yiyemiyoruz geliyor kucağımıza oturuyor, düzgün otursa neyse diyeceğim ama masayı dağıtmaya çalışıyor eline çatal kaşık alıp yemekleri dağıtıyor masanın üstüne, bazen yere atıyor, masanın üstüne çıkmaya çalışıyor tabi izin vermiyoruz ama dakikalar boyu ağlıyor susmak bilmiyor. Oyuncaklarıyla oynatalım diyoruz öyle de olmuyor eline oyuncaklarını alıp kafamıza gözümüze fırlatıyor, ne zamandır yapma etme diye güzelce açıklamaya çalışıyoruz ama asla ilerleme kaydedemedik. Havalar da aşırı sıcak anca akşam parka çıkarabiliyoruz yoksa sabahtan çıkaracağım gerçekten parkta durmak evde durmaktan çok daha iyi🥺 ne bulsa alıp yere döker saçar, hele de “dur oğlum anneye ver elindekini dökersin yoksa” dedim mi hemen dökmeye çalışıyor. Aşırı zorluyor beni daha bir sürü şey oluyor gün içinde, şöyle bir 10 dakika uslu uslu oturduğunu hatırlamıyorum yani. Ne üstünü giydirmemize izin verir ne altını değiştirmemize, sırf bu yüzden bezini değiştirmek yerine banyoda direkt altını yıkıyorum daha kolay oluyor. Üstünü zorla ağlaya ağlaya değiştiriyorum zaten. Arada sırada oyuncak arabalarıyla oynattığımızda oyuna kapılıp gider oda çok nadirdir yani. Ona bağırmamak kızmamak için kendimi kasıyorum, bugün o kadar zorladı ki beni sinirden başım çatlıyor şu anda. Ve ister istemez bağırdığım zamanlar oluyor off ne yapacağım ben böyle?