Kızlar merhaba öncelikle 8 eylülde anaokuluna başlayacak tüm miniklere başarılar çabucak alışsınlar güzel arkadaşlıklar edinsinler 🥹🌸
Deneyimli annelere, eğitimcilere sorum aslında 3 yaşında kızım oyun grubu deneyimi var 1 sene boyunca gitti ama şimdi okulda paylaşma olayı nasıl olacak bilmiyorum. Yani üzerini değiştirmeyi genel kuralları vs biliyor ama paylaşma konusunda kendinden büyük değilse vermiyor elindeki oyuncağı paylaşmak istemiyor ben başkalarına zarar vermemesi konusunda uyarıyorum zarar da vermiyor ama ya okulda aksi bir durum olursa