bir sürü konu açılmış uyku eğitimi ile ilgili ben de açmıştım o kadar popüler oldu ki ben de denemiş birisi olarak bu konuya değinmek istiyorum.
Birincisi şu an 2 gün uyku eğitimi alan herkes uyku eğitmeni oluyor sertifika da var mis, bir sürü bebeği düzene de koyuyorlar bu arada.
Bence tek mantığı kimse para vermeden konforu düzeni bozamıyor korkuyor çünkü haklı olarak, saatleri düzensiz olan gecelere kadar uyumayan değişik seslerle uyuyan bebekler için vs düzen oluşturmada faydası var aslında bunu biz de yapabiliriz ama bir baskı olmadan yapamıyoruz samimi söylüyorum beşiğine alıştırmak bile eğitimle oldu halbuki sabredip koysana işte 2 gün.
Neyse ama emerek sallayarak uyutmayı bıraktırmak.. Kesinlikle inandığım bir şeydi 5 günde asla dedim bir daha bebeğime bunu yapmam. Düzeni değişsin diye çocuğumun nevri döndü hala kendine gelemedi ağlama krizleri hala bitmedi ağladığında kucağına al methodunda kucakta da sakinlemiyor bebek o kadar ağlamayla ve ağlayabilir normal diyorlar, kesinlikle normal değil bebeğime 20 dk bunu yaşattığım için kendimi affetmiyorum hala. Evet 1 hafta böyle olsa alışır ve uyur ama bebek hazır değil ve anlamıyorsa kesinlikle anneye de bebeğe de eziyet. Şu an popüler olan bir şey bebekte nası travma bırakacak bilmiyoruz çünkü eskiden böyle bir şey yoktu. Ha bebek büyüktür anlıyordur ağlamıyordur uyumludur o ayrı öyleyse kendiniz de yapabilirsiniz zaten.
Velhasız memede uyuyakalmasına bile hasret kaldım şurda kaç sene bu duyguyu yaşayacağız, varsın uyansın 2 saate bir ben bir daha bebeğimi göz göre göre ağlatmam.