Merhaba bebeğim 29 günlük normalde gündüzleri yine oyun halısında ya da anakucağınra vakit geçirirdi ya da benimle bitişik halde yatağına bıraksam uyanır yeniden emmek isterdi.Dün ve bugün uyku hali var dün gündüz de hep uyudu ben emzirmeye kendim kaldırdım akşam huzursuzdu uykuya dalmakta çok zorluk çekti ağladı memeyi istemedi bugün yine uyku halinde sadece yarım saat uyanık kaldı emzirmeye yine ben kaldırıyorum endişeleniyorum yarın kontrolümüz var ama başına gelen var mı enerjisi bi anda giden bebişle karşılaşan var mı ?