hayal342 Kızlar Menenjit rota aşısı olacak 3.ay kontrolünde. Dikkat etmem gereken bir şey var mı? Mesela rota öncesi besleme mantıklı mı değil mi ağızdan veriliyormış ya
organikirmik hayal342 çok tok olursa kusabilir, ne tok olsun ne aç yarım saat kadar da emzirmeyeceksiniz çünkü. Menenjit öncesi doktor calpol veriyor bizde ama kendi uyguluyor orada size yapar mı bilmiyorum
birmommy hayal342 ben rota aşısını 5. Aya bıraktım ilk dozunu 3. Ayda sadece rota yapıldı tam emzirmedim yarı toktu gazını da çıkardım ki çıkarırken kusmasın aşıdan 15 dakika sonra tekrar emzirdim
murek Ayda ikisini de olduk rotanın akşamı fışkırarak aşırı aşırı kustu bilginiz olsun normalmiş bu bir de 2 gğn ateşlendi rota çok ağır bi aşı bir hafta falan zorladı bizi ama içerken sorun olmuyor tatlı bebeğim severek aldı