oylesinebiri__ merall11 evet 3 aydan fazladır bu mamayı kullanıyoruz tüm mamaları denedik en iyisi bu
esoyiigit Bende bir çok mama sonrası bunu kullanıyorum sadece kakası çok kokuyor bununla mı alakalı bilmiyorum sma comfort optirro kullandım kabız oldu kiloda aldırmadı bence pek bunda da iyi suan 15 günde 3.paketi