SiprayiL kilon gayet güzel kolun bacağında hiç zayıf durmuyor. Bence sen psikolojik olarak takıntı yapmışsın bir sebepten. Daha fazla kilo alsan kilolular kervanına girmiş olursun bu seferde şişmanım dersin. Ben de seviyorum kilo ama normal olanı sen bildiğin şişmanlamak istiyorsun canım