Pamukhanim_ bizde aynıyız 4-5 aydır kilo alımı hiç yok bu durum canımı sıkıyor doktor mama verdi ama bende biberonla içiremiyorum içmeyen içmiyor yani. Şimdi ravlanın mor meyve ve zeytinyağını kullanıyoruz bakalım kilomuza etkisi olacak mı. Aslında benimki yiyen de bir çocuk günde en az 2-3 pankek,meyve, çorba, muhalebbiler az da olsa akşam yemeği yer ama kilosu hiç artmadı değerleri de temiz neden böyle anlamadım en büyük derdim bu şu anda 🥹