Kızlar o kadar çok hastayım ki Hem ben hem bebeğim çok hastayız o yüzden paylaşım yapamadım hastanedeydim gündüz yüksek ateş vardı düşürene kadar bırakmadılar ateşi düştü Çok şükür iyiyiz ama işte ben düştüm bu sefer de İlaç falan kullanıyorum işte 6 aylık olduk biz ve o 6 ay bize çok kötü geldi Çok kötü bir giriş oldu Yani 6 aya konuşurken Boğazım düğümleniyor artık konuşamıyorum o kadar Boğazım ağrıyor ki halsizlik yapıyor baş ağrısı yapıyor ve yalnızım o en kötüsü bir tane çorba yapanım yok😔🤷♀️